16:57 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ساعت کاری

هنوز خبری از ابلاغ دورکاری نیست
نماد برتر- با وجود درخواست‌هایی که تاکنون از سوی دستگاه‌های ذیربط در رابطه با کاهش حضور کارکنان و اعمال دورکاری در شرایط موجود کرونا مطرح شده، تاکنون دولت ابلاغیه رسمی در این باره نداشته و تنها تصمیم‌گیری در این رابطه را منوط به تکرار شرایط بحرانی فروردین‌ماه دانسته است.
فقط ۷ ساعت سرکار بمانید!
نماد برتر- درحالی برخی دستگاه‌ها نسبت به ساعت کاری کارکنان خود در زمان مقرر شده از سوی دولت ایراداتی وارد کرده و مشکل‌ساز شدند که رییس دولت تاکید دارد کارکنان باید بعد از حضور بین ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ محل کار خود را ترک کرده و هیچکس نمی‌تواند مانعی ایجاد کند.
کارگران کرونا نمی‌گیرند؟!
نماد برتر- عضو هیئت مدیره کانون عالی شورای اسلامی کار گفت: شورای عالی کار درباره هزینه سبد معیشتی خانوار در روزهای قبل به توافق رسید و بر اساس آن هزینه یک خانواده ۳.۵ نفره در سال ۹۹ حدود چهار میلیون و ۴۳۰ هزار تومان در نظر گرفت اما اینکه قرار است چند درصد آن در قالب افزایش دستمزد در سال ۹۹ پوشش داده شود هنوز مشخص نیست.
چرا در جولان "کرونا" کارکنان دورکار نشدند؟
نماد برتر- در جریان شیوع ویروس کرونا و نگرانی که از بابت ابتلا به آن وجود دارد، کاهش ساعت کاری کارکنان و یا دورکاری آنها نیز مطرح است ولی دولت هیچ تصمیمی در این رابطه نگرفته و به استناد اظهارات اخیر رئیس جمهوری برنامه‌ای هم در این‌باره ندارد.
کدام کشور اروپایی بالاترین مالیات بر درآمد را دارد؟
پایگاه خبری راد: پرتغال بالاترین مالیات بر درآمد اروپا را دارد.
روند اشتغال زایی آمریکا کند شد
پایگاه خبری راد: روند اشتغال زایی در آمریکا در مقایسه با ماه قبل کاهش یافت.
قطع برق دستگاه‌ها و موسسات پرمصرف/دما را روی ۲۵ درجه نگاه دارید
پایگاه خبری راد: سناریوهای مختلف برای مدیریت مصرف برق در زمان تابستان این روزها همچنان روی میز دولت قرار دارد و در این راستا قطع برق دستگاه‌ها و موسسات پرمصرف به تازگی در دستور کار قرار گرفته است.
نمودار مصرف برق ایران همچنان صعودی است
پایگاه خبری راد: مصرف برق در ایران در حالی روندی رو به رشد در پیش گرفته که هنوز چرخه آغاز فصل تابستان، افزایش دما و به تبع آن استفاده از وسایل سرمایشی آغاز نشده است. با این حال به نظر می‌رسد سیاست وزارت نیرو مدیریت مصرف است تا کار به خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده نرسد.
احتمال تغییر ساعت کاری ادارات
پایگاه خبری راد:افزایش مصرف برق در ایران به تبع نزدیک شدن به فصل گرما و استفاده از وسایل سرمایشی، دغدغه گذر از فصل تابستان بدون خاموشی برنامه‌ریزی شده را باز هم پررنگ کرده و مسوولان وزارت نیرو به دنبال راهکارهایی هستند که از این اتفاق جلوگیری کنند. در این راستا تغییر ساعت کاری ادارات یکی از سناریوهای روی میز است.
کلاهبرداری به اسم سازمان هدفمندی یارانه‌ها!
پایگاه خبری راد: دو سایت فیشینگ با هدف کلاهبرداری از مردم با گرفتن اطلاعات هویتی و بانکی افراد سعی در سوء استفاده از آن‌ها دارند.
موافقت دولت فرانسه با کاهش نرخ مالیات
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور فرانسه در کنفرانسی خبری اعلام کرد دولتش دست به انجام اصلاحاتی برای تحقق برخی خواسته‌های جنبش جلیقه زردها خواهد زد.
دلیل بی‌اعتنایی فردوسی به ترامپ چیست
پایگاه خبری راد: از پس سومین روز اعلام خبر لغو معافیت نفتی ایران اوضاع در خیابان فردوسی، قلب ارزی ایران عادی است.
کاهش نرخ بیکاری در کانادا
پایگاه خبری راد: باوجود اشتغال زایی منفی ماه مارس، نرخ بیکاری کانادا برای هفتمین ماه متوالی کاهش یافت.
مهم‌ترین وقایع آب و برق در سال۹۷
پایگاه خبری راد: سال ۹۷ با درخواست کمک وزیر نیرو از مردم برای گذر از تنش‌های آبی شروع شد، سالی که پر از تنش و بحران برای وزارت نیرو بود به‌گونه‌ای که طبق گفته خود مسؤولان آبی در ۵۰ سال گذشته وضعیت منابع آبی بی سابقه بوده در بخش برق نیز پس از گذشت سال‌ها با جداول خاموشی روبرو شدیم که فشار سنگینی را به وزارت نیرو تحمیل کرد.
آلمانی‌ها در سال چه قدر کار می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: میزان ساعت کاری شاغلین در بزرگترین اقتصاد اروپایی به بالاترین سطح تاریخ خود رسید.